Search This Blog

Tuesday 19 July 2011

Satu Bumbung, Satu Keluarga....

Hampir 2 tahun jugak aku bekerja di sini.
Dalam pada itu aku gembira dengan semua staff di sini.
Semua di sini mengamalkan konsep bekerja seperti keluarga.



Dari kiri : Tu bos aku tap dh mcm bapak ar kt sini,orangnye kecik tapi kalu buat salah standard lah mcm bpak orang lain jugak...hehe. Yg kt sebelah dier tu anak die..boley tahan lah..Hahaha..Dn baju pink tu,dh mcm kak uda aku kt cini,tp,die pling best sbb dier cool jer orangnyer, namenyer kak dila...hapenin gila lah ngan dier. Yang berbaju hitam tu azie,dier pon sempoi orangnyer...tp sekarang tgh berbadan dua, harap-harap semuanya baik sahaja hendaknyer...amin.. Ar, yang baju purple tu My 2nd mummy,kite pgl die Ms. Term,orangnyer sporting dan baik yg penting kene pandai jerk...hahaha.. yang sebelahnya tu yana, orang Ganu...Nananana Ganu kite...hehe... orangnye pendiam tp silent...mcm ne tu..hahah..tp yg pnting kite owg hepy kije sesame... Ar yg tgh dukung anak tu En. Mazni..dier aku anggap dh macam abang aku sndiri, kadang2x pon bley jd bapak,bnyk yg aku dpt dari nasihat die...yang belakang dier tu Eyqa, skng nih ngh hangat bercinta ngn Ahmadi yang pakai baju hijau tu...aku doakan korang sentiasa bahagia bersama,dan jgn jd mcm aku, "sayang tp tak taw nak meluahkan" ermhh..tulah kelemahan aku....ar kite teruskan ag,yang pakai jersi Malaysia tu abg mat,dielah yang jaga aku selama aku kt pasir gudang,tanpa nasihat dier, aku igt aku dh hanyut dah...namun kasih syg yg die bg kt aku,buat rase dihargai di sebelah dier...seronok bile dpt berborak ngn die slalu..sporting,dan gile2x happening... yang tgh buat "peace" tu namanya kak siti,die ni mcm akak long aku kt sini,mau taknya,law x datang ker sakit ker,mau dier tak risaw,yelah sbb dier HR..hehehe...tp kak siti memang best, Tak taw aku nk ckp mcm ne,aku syg dier mcm kakak aku sndiri,yelah aku pon xda kakak kan...hehe...yang baju biru tu kembar aku,name dier art...membe sekepala dan gile ngn aku..hahah... trade mark dier, "kite kalaw kiter sedih,kiter tetap rock taw"..hahaha



yang ni kak ngah aku,gambo dier takde sebab dier yg amik gambo kt atas tu...name dier kak shida,dierlah master mind dlm membuat percutian kite orang nih..
Thanks Kak shida...apepon kak shida mmg besh, semua benda dier layankannnnn...haha






hahh....yang paki baju merah nih lah bos aku,tp dah mcm mummy aku kt sini... beruntung aku sbb dpt bos dan juga mummy aku kt sini.. dierlah yg bnyk bagi nashiat dan bantu dlm melahirkan kerja-kerja yang berkualiti... maklumlah,kite orang pon jage kualiti kat sini...tp,aku cukup menghargai dier,sbb terlalu bnyk sokongan, dorongan, tunjuk ajar dan semuanya lah...she the best,im the lucky person to have her as my bos.... Thank You So Much Ms. Law....hehe


Jadi korang dah tahu lah yang dimaksudkan, Satu bumbung Satu Keluarga...hargailah orang yg paling dekat dengan kite...dan Jangan Sakiti mereka.... I'm happy to have them as my family in my work place..












No comments:

Post a Comment